آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8

پنج شنبه 28 شهريور 1392
ن : lafee

آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8

آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8
آیا من نیاز به دیالیز هنگامی که کلیه ها در 20٪ تابع با کراتینین 3.8 "من با بیماری مزمن کلیه تشخیص داده شده است و گفته شده است که با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 زندگی می کنند . آیا من نیاز به درمان دیالیز من در انگلستان هستم . "
جواب: سلام، با عرض پوزش به شنیدن این که شما با CKD با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 تشخیص داده شده است . 5 مرحله از بیماری های کلیوی وجود دارد و شما در حال حاضر در مرحله 4 . در این نقطه، دیالیز مورد نیاز نیست و جایگزین طب طبیعی در دسترس است برای کمک به کراتینین بالا کمتر و بهبود عملکرد کلیه باقی مانده شما است . بدین ترتیب ، مرحله 4 CKD نمی خواهد پیشرفت بیشتر و دیالیز می تواند اجتناب شود .
طب جایگزین طبیعی برای عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 چه هستند؟
طب سنتی چینی ( TCM )
به عنوان مراقبت استاندارد در شرق بیش از 3،000 سال ، TCM شامل طیف وسیعی از روش های بهبود مانند ، طب سوزنی، رژیم غذایی ، داروهای گیاهی، تای چی ، و تکنیک های ماساژ است . تکنیک های انتخاب شده با توجه به شرایط بیماری شخصی انتخاب شده است.
ب . پزشکی Osmotherapy میکرو چینی
ایندرمان گیاهی چینی نوآورانه خارجی در پشت اعمال است. بنابراین هیچ عارضه جانبی به بدن انسان وجود دارد. بیماران فقط نیاز به دروغ در رختخواب با دو بسته دارو در خاص منطقه کمر قرار داده است .
داروهای چینی می تواند عمل به ترویج گردش خون، کاهش و حذف مواد مضر از بدن از طریق ادرار ، ترمیم سلول های آسیب دیده کلیوی ، و بازگرداندن عملکرد کلیه . برای اطلاعات بیشتر، لطفا در اینجا .
ج . درمان آلودگی خون
این روش سیستماتیک برایدرمان یکپارچه چینی و غربی دارو است. روش های درمان پیشرفته ترین مانند تصفیه خون ، سلول های بنیادی ، حمام دارو ، و غیره به تصویب رسید برای اطمینان از بهترین اثرات درمانی .
با کمک روش های درمانی جایگزین فوق ، شما دیگر نیازی به نگرانی در مورد دیالیز بیشتر با عملکرد کلیه 20 ٪ و کراتینین 3.8 به طوری که برای لذت بردن از به طور کامل ، به زندگی عادی است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.